INTRETINERE SI SERVICE MULTIMARCA A MOTO-UTILAJELOR
1.Pasii necesari pentru repararea motoferastraelor in GDM REPAIR S.R.L sunt:
- Receptia MOTOUNELTELOR SI UTILAJELOR si constatarea defectiunii in cel mai scurt timp posibil.
- Comunicarea rezultatului constatarii si a unui pret estimativ al reparatiei.
- Primirea acceptului clientului, procurarea pieselor daca este cazul si reparatia propriu-zisa.
- In cazul in care clientul nu isi da acceptul pentru reparatie, la ridicarea MOTOUNELTELOR SI UTILAJELOR din service se plateste numai contravaloarea de constatare.
- Anuntarea clientului ca poate ridica MOTOUNEALTA SI UTILAUL reparata, anuntarea pretului final al reparatiei
- Predarea MOTOUNELTELOR SI UTILAJELOR si plata contravalorii reparatiei
- Termenul de garantie curge din momentul preluarii MOTOUNELTEI SI UTILAJULUI catre beneficiar, in conditiile prevazute de lege.
2.TARIFE MANOPERA SERVICE
- MOTOCOSITOARE DE LA 250 LEI + TVA
- MOTOCOASE DE LA 100 LEI +TVA
- MOTOCULTOARE DE LA 300 LEI +TVA
- DRUJBE OEM DE LA 100 LEI +TVA
- MINI TRACTORASE DE LA 450 LEI +TVA
3. Obligatiile clientiilor IMPORTANT :
UTILAJE MOTORIZATE trebuie ridicate de la service in termen de 30 zile dupa finalizarea reparatiei sau refuzul reparatiei.
- In cazul intarziierilor ridicari utilajelor REPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 80 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
- In cazul intarziierilor ridicari utilajelor NEREPARATE dupa 30 zile se aplica o taxa de depozitare de 50 Lei si penalizari de 5 Lei/zi.
- IMPORTANT: Dupa 90 zile de la ACCEPTUL/REFUZUL reparatiei, produsele neridicate vor fi considerate abandonate si se vor casa.
4. Metodologie tarifare pentru operatiunea de constatare :
- Tariful pentru constatare se achita la momentul receptiei produsului pentru reparat.
- Tariful pentru constatare va fi dedus din valoarea totala a manoperei la finalul reparatiei
- In cazul in care clientul renunta la efectuarea reparatiei Tariful de constatare NU se va returna.
5. TERMEN DE REPARARE :
- Service autorizat in maxim 1 - 7 zile pentru reparaţii uzuale (90% din cazuri se rezolvă în 72 de ore).
- Pentru cazuri speciale, timpul de reparaţie este în funcţie de perioada estimată a importării pieselor sau subansamblelor defecte.
- In cazul in care clientul renunta la efectuarea reparatiei Tariful de constatare NU se va returna.
6. IMPORTANT
Constatarile sau reparatiile sculelor dumneavoasta nu se fac pe loc. Termen de constatare minim 1-5 zile (zile lucratoare).
TAXA DE URGENTA - PENTRU MOTOUNELTE - UTILAJE (BENZINA) ESTE DE 100 LEI + TVA / TIMP MAXIM ALOCAT 24 H
- Termenul de constatare de maxim 48 ore se aplica doar pentru marcile: RURIS
- Pentru celelalte marci constatarea si devizul este si in functie de timpul de raspuns de la producator sau importator.
- Programarile si comenzile de service din ziua precedenta vor fi puse in lucru in ziua urmatoare. Va multumim pentru intelegere!
- Lucrarile de service executate sunt Garantate 100% doar PIESE ORIGINALE inlocuite de catre service-ul nostru.
- Pentru mai multe detalii, sugestii sau intrebari nu ezitati sa ne contactati la: 0750 121 748 sau puteti completa formularul din josul pagini ;