Din punctul de vedere al unei companii conştiente de importanţa calităţii, GDM REPAIR SRL este partenerul perfect, care nu se abate niciodată de la nivelul de calitate cu care şi-a obişnuit clienţii
Bunurile sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Termenul de garanție este de 24 luni pentru persoane fizice si 12 luni pentru persoane juridice, calculat de la data emiterii facturii catre cumparator.
Garanția se asigură în baza facturii fiscale, a certificatului de garanție, a produsului ce face obiectul garanției, și se soluționează după sesizarea în scris a defectului, trimisă la adresa de mail: retur@gdmservice.ro
După recepționarea comenzii, în cazul în care nu se identifică sau se observă lipsa documentelor doveditoare achiziției (factură, certificat garanție, etc.) din colet, clientul are obligația să ne notifice în 30 de zile calendaristice, în scris, pe adresa de e-mail acest lucru, pentru o bună identificare a clientului și a tranzacției și pentru a lua măsurile necesare ca respectivul client să intre în posesia documentelor pe care susține că nu le-a recepționat o dată cu coletul. În cazul în care nu se respectă acești termeni, iar clientul nu ne comunică pe cale scrisă prin e-mail în 30 de zile de la recepționarea coletului, lipsa documentelor doveditoare achiziției (factură, certificat garanție, etc.) din colet, documentele amintite se consideră a fi recepționate o dată cu coletul. Orice altă solicitare, referitoare la documentele doveditoare achiziției (factură, certificat garanție, etc.), primită după scurgerea celor 30 de zile de la recepționarea coletului, nu se ia în considerare.
Garanția bunurilor, care beneficiază de Certificatul de Garanție emis de GDM REPAIR SRL., se soluționează la punctul de lucru al societății din Șoseaua Fundeni 120 B, București 077086.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu art.15 OUG 140/2021. Garantia legala de conformitate este prevazuta de Legea OUG 140/2021 (art. 15). si protejeaza CLIENTUL in cazul achizitionarii de produse defecte, care functioneaza defectuos sau nu raspund la utilizarea declarata de vanzator sau pentru care acel bun este in general destinat.
Dacă produsul se defectează în perioada de garanție, reparația, după caz înlocuirea acestuia, in functie de cauza si natura cauzei defectului, este asigurată de GDM REPAIR SRL.
În timpul perioadei de garanție producătorul își rezervă dreptul de a repara sau înlocui subansamblul care se dovedește a fi defect de fabricație.
Garanția acoperă numai acele defecte care apar în exploatarea normală a produsului și nu se aplică pentru acțiunile ce nu sunt conforme instrucțiunilor de utilizare (loviri mecanice, zgârieturi, depășire greutate maximă admisă, udare, umezire, folosire soluții interzise, etc).
Costul trimiterii produsului pentru care se acordă garanția, la unitatea service, cade în sarcina cumpăratorului, firma noastră suportând costul trimiterii produsului reparat la cumpărător.
Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.
Pentru a beneficia de service în conformitate cu această garanție:
Dacă ați achiziționat produsul dvs. direct prin www.gdmservice.ro, vă rugăm să trimiteți o cerere de garanție, contactând Departamentul de garanție la adresa de e-mail retur@gdmservice.ro
Vă rugăm să pregătiți informațiile detaliate despre comandă pentru ca Departamentul de garanție să înceapă soluționarea reclamației dvs.
Vi se vor solicita fotografii și/sau videoclipuri cu defecțiunile/complicațiile/situațiile pe care le întâmpinați pentru a permite Departamentului nostru de garanție să vă asiste în continuare.
Dacă ați achiziționat produsul dvs. de la un furnizor terț autorizat, va trebui să furnizați o copie a chitanței și facturii dvs. Furnizorii terți autorizați pot avea propriile politici, care pot modifica durata garanției pentru produsul achiziționat. Dacă un produs este achiziționat de la un furnizor terț autorizat, garanția produsului va consta în politicile oferite de vânzătorul produsului, nu cele oferite de GDM REPAIR SRL.
GDM REPAIR SRL nu poate extinde sau modifica garanția care ar veni odată cu achiziționarea dvs. prin intermediul unui furnizor terț autorizat.
Vă rugăm să acordați 15 zile pentru ca cererea dvs. de garanție să fie procesată, aprobată, soluționată și expediată.
Dacă inventarul pentru piesa necesară nu este disponibil, piesa ce urmează a fi înlocuită în baza garanției va fi livrată odată ce inventarul este completat.
În cazul în care produsul nu poate fi reparat, el va fi înlocuit cu un alt produs sau cu plata diferențelor de preț.
Dacă cumpărătorul nu dorește un alt produs, clientului i se returnează suma plătită pe produs, diminuată proporțional cu numărul de luni de utilizare a produsului din cele 24 de luni de garanție. (de exemplu: dacă produsul a fost utilizat 6 luni de zile, se returnează 6/24 = 75% din suma plătită inițial).
Programul de funcționare a Departamentului nostru de garanții este de luni până vineri, de la 08.00 la 17:00 și este închis sâmbăta, duminica și de sărbătorile legale.